Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
1. Citește termenii si condițiile aflate in subsolul site-ului in care se pot returna produsele 2. Completează formularul de retur si așteptă sa fii contactat de colegii noștri
3. Daca ai primit confirmarea ca îndeplinești condițiile de retur te rugam sa trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicata de colegii noștri in răspuns.
4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul comenzii de forma (RETUR comanda #XXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele la adresa de email contact@lotusdecor.ro. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost înștiințați ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi recepționate!
5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.
6. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si contituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
7. Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la curier in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
8. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
* Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica.
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Nu se va accepta returul produselor deteriorate sau cu urme de folosire.
Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Acceptând, acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.
Eroare în baza de date WordPress: [Unknown column 'tt.order' in 'order clause']
SELECT t.term_id
FROM wpld_terms AS t INNER JOIN wpld_term_taxonomy AS tt ON t.term_id = tt.term_id
WHERE tt.taxonomy IN ('gdpr_service_categories') AND tt.parent = '0'
ORDER BY tt.order ASC